Rajatuomariksi sekajoukkueiden EM-kisoihin!

10.1.2021

Kuva: Suomen Sulkapalloliitto

Suomessa järjestetään 16.-20.2.2021 Vantaan Energia-Areenalla ennennäkemätön huipputurnaus johon saapuu kaikki Euroopan kärkipelaajat! Valitettavasti koronavirus on vielä tuolloin meillä peikkona ja katsojaksi ei paikanpäälle ole asiaa.

Tällaisen turnauksen järjestäminen vaatii myös paljon vapaaehtoistyötä ja talkoohenkeä jotta se saadaan vedettyä suunnitellusti läpi. Nyt Sulkapalloliitto hakee seuroista vapaaehtoisia rajatuomareiksi. Koska meidän alueen seurat ovat kooltaan niin pieniä että tulemme tuskin saamaan tuota 18 henkilön määrää täyteen yhdestä seurasta, voisimme jälleen puhaltaa yhteen hiileen ja saada yhdessä tuon tavoitteen täytettyä!

Kasaamme siis keskiviikolle 17.2. ryhmärämää "Lounasulan covid-kuplasta"! Tarkoitus on lähteä autokunnittain aamulla Vantaalle ja paluu illalla päivän päätyttyä.

Jos ja kun tunsit tämän olevan sinun juttu, laita heti viestiä Petrille (041-502 5002) tai Mikalle (050-5704474, mika.valkonen@iki.fi).

Nää on huippujuttuja!