Ranking

Versio 15.9.2020

Ranking-listan muodostus

• Pelaaja saa kaksinpeleistä pisteitä seuraavasti:
    • A-luokka (600 pist. osallistumisesta, 600 pist./ otteluvoitto)
    • B-luokka (125 pist./ 125 pist.)
    • C-luokka ( 25 pist. / 25 pist.)
    • D-luokka ( 5 pist./ 5 pist.)
    • E-luokka ( 1 pist./ 1 pist.)
  • Nelinpeleistä ei pidetä ranking-listaa.
  • Mikäli pelaaja ei saavu kisoihin, ei hän saa pisteitä, eivätkä poolin muut pelaajat saa luovutetusta ottelusta pisteitä.
  • Mikäli pelaaja joutuu keskeyttämään kilpailun (WO tai RTD), hän saa pisteet voittojen mukaan. Poolin muut pelaajat saavat WO:sta voittopisteet.
  • Listat päivitetään jokaisen kisan jälkeen. Kaikki kauden kisat lasketaan yhteen. Kauden alussa pisteet nollataan.
  • Luokkanostot tai -laskut tehdään: valmentajan, pelaajan tai listanpitäjän aloitteesta.
  • Mikäli osallistuu ylempään luokkaan, siirretään pelaaja siihen automaattisesti seuraavassa rankingissa. Luokkalasku täytyy erikseen pyytää rankingin ylläpitäjältä ja pelihistorian pitää osoittaa, että luokkalaskuun on syytä.

Ranking kyselyt & ehdotukset:

• Eero Salokannel (ParBa) p.0400 524 520
  • Timo Viitanen (PoPy) p.0400 989 614