Pihla Mäkelälle tyttöjen U17-luokan kaksinpelin SM-kultaa!

21.11.2021

U17-ikäluokan SM-mitalistit: 1. Pihla Mäkelä (Halsu), 2. Sai Abhijna Brahmakal (ESB) (kuva Marko Mäkelä)

Viikonlopun SM-turnauksissa nähtiin alueen pelaajilta hienoja otteita sekä senioreiden että junioreiden osalta ja pelikasseihin saatiin yhteensä 9 mitalia!

Viikonlopun parhaasta suorituksesta vastasi Halikon Sulkista edustava Pihla Mäkelä nappaamalla voiton U17-ikäluokan tyttöjen kaksinpelissä ja hopeaa nelinpelissä parinaan Tapion Sulan Helena Santalahti. Kaksinpelin finaali oli kolmieräinen tahtojen taistelu jonka Pihla voitti lopulta numeroin: 21-19, 21-23, 21-9. Huhujen mukaan pelin kova syke vaati "nitroja" erityisesti katsomossa istuville kannustusjoukoille! 😀

Junioreiden SM-kisoissa toinen mitalisti oli Sulkapalloseura Clearia edustava Jussi Soraluoma joka voitti hopeaa poikien U13-luokan nelinpelissä parinaan Jyväskylän Sulkapalloseuran Kaarlo Kurjenniemi. Jussi voitti myös pronssia kaksinpelissä ja sekanelinpelissä parinaan Sulkasetin Sanni Lehtinen.

Senioreiden puolella saatiin useita hopeamitaleita: MD 35 Sami Turunen (RaSu), MS 40 Juha-Pekka Hursti (RaSu), MS 45 Aki Toivonen (RaSu) ja MD 65 Lasse Pykäri (HalSu).

Alla koostettuna alueen parhaat suoritukset. (Muista katsoa myös kuvagallerian otokset!)