Girlminton-leiri marraskuussa Turussa!

18.9.2022

Lounasulan alueen tyttöjen hymy oli herkässä toukokuussa Vantaan Girlminton leirillä! (kuva Sanna Lindell)

Suomen Sulkapalloliitto järjestää 8-13 -vuotiaille tytöille Girlminton-leirin 5.-6.11.2022 ensi kertaa Turussa! Tavoitteena on lisätä tyttö- ja naispelaajien määrää sulkapallon parissa.

La 5.11.2022 leiripäivä Turussa on tarkoitettu jo seurassa pelaaville tytöille. Raision Sulkapalloilijat, Paraisten Badminton, Sulkapalloseura Clear, Porin Pyrintö ry ja muista Lounasulka-seuroista saadaan varmasti lauantai täyteen, vai mitä?

Su 6.11.2022 leiripäivä puolestaan on suunnattu uusille mahdolliselle sulkapalloseuran jäsenyyttä harkitseville, eikä siis edellytä seuran jäsenyyttä.  Rohkeasti mukaan kokeilemaan sulkapalloa!

Ilmoittautuminen ja lisätiedot Sulkapalloliiton sivuilta: https://www.sulkapallo.fi/palvelut/girlminton/

Leiri on maksuton.

30 tyttöä mahtuu mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kipin kapin ilmoittautumaan!

#sulkapallo #girlminton